niedziela, 3 lutego 2013

Nowa odsłona płaszcza

Od jakiegoś czasu zbierałam się, aby Wam pokazać odnowę mojego starego płaszcza. Uszyłam go parę lat temu według wykroju z burdy 10/98.






 Ze względu, że ten flausz jest gruby użyłam jako ocieplenia polaru i połączyłam z podszewką. Kiedyś mi się bardzo podobał ale z czasem jego zbyt prosta forma przestała mi pasować. Postanowiłam go więc trochę przerobić. Na zdjęciu widać już płaszcz skrócony i dopasowany zaszewkami. Oprócz tego ramię zmniejszyłam o 1 cm.








Znalazłam resztkę materiału, który mogłam wykorzystać na uszycie rygielków do rękawa i tylnego paska. Zwęziłam rękaw i przymocowałam z jednej strony rygielek guzikiem. Z tyłu na linii tali doczepiłam pasek też za pomocą guzików. Stare kieszenie zmniejszyłam i przyszyłam ręcznie. Wymieniłam też wszystkie guziki.

Teraz o wiele bardziej mi się podoba i na pewno nie będzie zalegał w szafie. Kilka małych przeróbek i stworzyłam całkiem fajny płaszczyk w którym chętnie będę chodzić.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz