niedziela, 23 marca 2014

Dwustronny płaszczyk

Witajcie kochani. Jakiś czas mnie tu nie było, ale już się tłumaczę. Przez ten czas wykonywałam poprawki, uszyłam parę spódnic i oczywiście nie zrobiłam zdjęć. Nie ominęły nas także wirusy wiosenne. Jako ostatnia zachorowała Dominika. Zawsze kiedy choruje wszystko odkładam na bok i poświęcam jej się całkowicie. Kilka nieprzespanych nocy i Dominika zaczyna się powoli uśmiechać. Jest ona dzieckiem niepełnosprawnym i dlatego tak ciężko znosi każdą chorobę.
 
Chciałabym Wam pokazać płaszczyk, który udało mi się uszyć niedawno. Materiał wełniany, dwustronny. Płaszczyk jest bez zapięcia z dużym kołnierzem szalowym. Szwy zrobiłam nakładane, wykończone owerlokiem. Było to zrobione w konkretnym celu, ponieważ klientka chciała nosić płaszczyk po dwóch stronach.
 
 
 


















5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ciuchy. Świetny płaszczyk!:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny fason płaszczyka,otulacza :) chętnie bym w taki wskoczyła!
    Zdrówka życzę dla córci :) buziaki dla niej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. Dominisia czuje się już lepiej i najchętniej by się cały czas przytulała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :) kolory też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to śliczne, jak to uszyć?

    OdpowiedzUsuń