czwartek, 7 lutego 2013

Bluzka z wzorem

Niedawno przyszła do mnie młoda dziewczyna ze zleceniem uszycia bluzki według własnego projektu. Miała to być praca potrzebna na zaliczenia do szkoły projektowania ubioru. Dostałam dwa materiały. Pierwszy koloru szarego i drugi ecri  typu żakard. Tył bluzki był prosty a na przodzie widniał wzór, który miał główne znaczenie w tym projekcie. Zaczęłam od naszywania małych elementów (szare) na większe (ecri). Po skompletowaniu całego przodu zrobiłam zaszewki piersiowe. Z tego powodu, że fason był luźny nie musiałam wszywać suwaka. Podkrój rękawa został wykończony małą falbanką w kolorze ecri.
Zdjęcia  zrobiłam wczesnym świtem i niestety bluzkę mogę pokazać tylko na wieszaku. W ciągu dnia nie zawsze mam czas na szycie, więc często poświęcam na to noce. Tak i tym razem było. Ale udało się, zdążyłam.



  









2 komentarze:

  1. Hej ! Właśnie zaczynam blogowanie !
    Zapraszam : http://fashionable-sewing.blogspot.com/

    Fajna ozdoba przy ramionach :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz a plecak jest bardzo fajny.

      Usuń